Subject: Fwd: Avaldus kontode sulgemiseks
From: "Kaire Reier" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info", <[email-masked]>, "Justiitsministeerium"
Date: Tue, 14 Jan 2025 16:50:06 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

palun alustada järelvalvet kokku keeratud käki üle ja selgitada välja kes 
sellise jama eest vastutab. Minu kliendiks on XXX, ta ei saa ennast 
töötukassas arvele võtta kuna tal on ettevõtluskonto LHV pangas, kontot ei 
saa ta sulgeda kuna selle on kohtutäiturid arestinud (panga selgitus). Kuna 
ta ei saa töötuks registreerida, siis puudub tal tervisekindlustus ja 
eeltoodust tulenevalt pole võimalik arste külastada, kuna tal pole võimalik 
arste külastada, ei ole tal võimalik ta töövõimetust tuvastada ja ammugi 
mitte toimetulekutoetust taotleda  (võimalus küll viimases osas on, kuid 
Tallinnas on tulemuseks 0 kui isik ei ole arvel töötukassas). Kokkuvõttes on 
see eriliselt kummaline, kuidas riik suudab karistada inimesi selle eest, et 
nad on soovinud ilma igasuguse varjamiseta tööd teha ja maksud ausalt ära 
maksta.

Lugupidamisega,

Kaire Reier
Võlanõustaja
Aadria MTÜ

+372 511 4655
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

-------- Edastatud kiri -------- 
Teema: 	Avaldus kontode sulgemiseksKuupäev: 
Tue, 14 Jan 2025 14:37:15 +0000Saatja: 
Marju Linda Peek (LHV Pank)  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>Vastamise 
aadress: 	LHV Pank  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>Saaja: 
Kaire Reier  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>Tere taas, Kaire

Tänan Teid kirja eest.

LHV-l ei ole võimalik jagada kliendi kohta käivat informatsiooni 
kolmandatele isikutele, kuivõrd tegemist on pangasaladusega. Juhul, kui isik 
XXX on volitanud Teid ennast pangaga suhtluses esindama, palun esitage 
notariaalselt tõestatud volikiri.

Küll aga märgime, et LHV lähtub arestide puhul täitemenetluse seadustikust 
tulenevast üldpõhimõtetest. Nimelt TMS § 54 lg 1 näeb ette, et võlgnikul on 
alates arestimisest keelatud arestitud vara käsutada. Selle tõttu on konto 
käsutamine (sh ka kustutamine) konto omaniku poolt ilma kohtutäituri 
nõusolekuta välistatud.

Loodan, et minu selgitus on arusaadav ja kui Teil on täiendavaid küsimusi, 
vastan rõõmuga.

Kaunist õhtut soovides

Marju Linda Peek
igapäevapanganduse spetsialist

T 6 800 400

LHV Pank
LHV.EE <http://www.lhv.ee>

Kas teadsid, et tähtajalisele hoiusele intress on nüüd kuni 2,75%. Loe 
täpsemalt → <https://www.lhv.ee/et/tahtajaline-hoius>

On 14. jaanuar 2025, kell 12:24:33 UTC, Kaire Reier [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  wrote:

Tere, lugupeetud Marju Linda Peek,

Aitäh vastuse eest. Suhtlesin just kliendiga, kes kinnitas, et talle on 
selgitatud, et tema konto ei suleta enne, kui kõik kontodel olevad 
võlgnevused, kokku umbes 30 000 eurot, on tasutud. Selline tingimus on aga 
vastuolus konto sulgemise seaduslike aluste ja menetlusega.

Palun täpsustage, millistel õiguslikel alustel sellist nõuet kehtestate, 
ning andke teada, milliseid samme klient peaks võtma, et sulgemisprotsess 
võimalikult kiirelt lõpule viia. Kui konto omanik ei ole saanud mingeid 
dokumente, oleks vajalik need võimalikult kiiresti talle edastada.

Jään ootama Teie vastust.

Lugupidamisega,
Kaire Reier
Võlanõustaja
E-post: [email-masked]
Telefon: +372 511 4655

14.01.2025 11:59 Marju Linda Peek (LHV Pank) kirjutas:

Tere taas, Kaire

Tänan Teid kirja eest.

Oleme võtnud otse konto omanikuga ühendust ning kinnitan, et talle ei ole 
ühtegi dokumenti edastatud.

Täiendavate küsimuste tekkimisel vastan meeleldi.

Toredat päeva jätku soovides

Marju Linda Peek
igapäevapanganduse spetsialist

T 6 800 400

LHV Pank
LHV.EE <http://www.lhv.ee>

Kas teadsid, et tähtajalisele hoiusele intress on nüüd kuni 2,75%. Loe 
<https://www.lhv.ee/et/tahtajaline-hoius>  täpsemalt →

On 13. jaanuar 2025, kell 15:51:08 UTC, Kaire Reier [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  wrote:

Tere, palun täpsustage mida peate silmas vastava siuga dokumendi all.

Tervitades,

Kaire

13.01.2025 16:02 Marju Linda Peek (LHV Pank) kirjutas:

Tere päevast, Kaire

Tänan Teid pöördumise eest.

Edastasin vastava sisuga kirja juba otse dokumendi allkirjastajale.

Küsimuste korral vastan meeleldi.

Meeldivat päeva jätku soovides

Marju Linda Peek
igapäevapanganduse spetsialist

T 6 800 400

LHV Pank
LHV.EE <http://www.lhv.ee>

Kas teadsid, et tähtajalisele hoiusele intress on nüüd kuni 2,75%. Loe 
täpsemalt → <https://www.lhv.ee/et/tahtajaline-hoius>

On 12. jaanuar 2025, kell 09:44:51 UTC, Kaire Reier [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  wrote:

Tere, edastan avalduse.

-- 
Lugupidamisega,

Kaire Reier
Võlanõustaja
Aadria MTÜ

+372 511 4655
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.aadria.eu <http://www.aadria.eu>

[Y054EE-X1GGK]

-- 

Lugupidamisega,

Kaire Reier

Võlanõustaja

Aadria MTÜ

+372 511 4655

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.aadria.eu <http://www.aadria.eu>
[Y054EE-X1GGK]

-- 

Lugupidamisega,

Kaire Reier

Võlanõustaja

Aadria MTÜ

+372 511 4655

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.aadria.eu <http://www.aadria.eu>
[Y054EE-X1GGK]